Deze website maakt gebruik van cookies om je de beste gebruikservaring te bieden, klik op accepteren om verder te gaan. Kom meer te weten

Aanvaarden

HitPaw Terugbetalingsbeleid

HitPaw streeft ernaar klanten tevreden te stellen met haar services, gebaseerd op het principe dat de klant op de eerste plaats komt. Alle diensten van HitPaw hebben een 30-dagen geld-terug garantie en de terugbetaling zal alleen worden uitgevoerd onder geaccepteerde situaties via het contacteren met een online formulier. HitPaw biedt een gratis proefversie aan klanten om te testen voor de aankoop. Ze hebben geen functies beperkingen, alleen een watermerk op het geëxporteerde bestand. Aangezien iedereen verantwoordelijk is voor zijn gedrag, raden we gebruikers ten zeerste aan om de gratis proefversie te gebruiken alvorens te betalen.

Geaccepteerde Situaties

Als de situatie van de klant tot de onderstaande behoren, kan HitPaw klanten terugbetalen als de bestellingen binnen 30 dagen werden gekocht.

  • Je hebt de verkeerde software van de website van HitPaw gekocht en je moet een terugbetaling krijgen om een andere software van HitPaw te kunnen kopen. De terugbetaling zal plaatsvinden nadat je de juiste software hebt gekocht en het ordernummer naar het ondersteuningsteam hebt gestuurd.
  • Dezelfde software meer dan nodig onjuist gekocht. Klanten kunnen bestelnummers en uitleg geven aan het ondersteuningsteam om een terugbetaling te krijgen of te wijzigen naar een andere software die de klant nodig heeft.
  • Klanten hebben de registratiecode niet binnen 24 uur ontvangen, hebben de code niet met succes verkregen via de link voor het ophalen van de code of hebben binnen 24 uur na het indienen van het online formulier geen antwoord gekregen van het ondersteuningsteam.
  • Kreeg nog steeds een automatische verlenging van betaling nadat men al een bevestigingsmail had ontvangen dat het was geannuleerd. In dit geval kunnen klanten contact opnemen met het ondersteuningsteam, als je bestelling binnen 30 dagen is gebeurt, zal een terugbetaling worden bevestigd.
  • Men heeft per ongeluk een download verzekering of andere extra services gekocht. Je wist niet dat het uit de winkelwagen verwijderd kon worden. HitPaw zal terugbetalen aan klanten als de bestelling binnen 30 dagen is gebeurd.
  • Er waren technische problemen en het HitPaw ondersteuningsteam had geen effectieve oplossingen. Klanten hebben hun taken al kunnen afronden met een andere oplossing. In dit geval kan HitPaw een terugbetaling voor je regelen of je licentie omzetten naar een andere software die je nodig hebt.

Situaties waarin geen terugbetaling plaatsvindt

Klanten kunnen geen terugbetaling krijgen voor de onderstaande situaties.

  • Een verzoek om terugbetaling overschrijdt de 30 dagen geld-terug-garantie, bijvoorbeeld, men dient een verzoek om terugbetaling in op de 31e dag na de aankoopdatum.
  • Een verzoek om terugbetaling van de belasting als gevolg van het verschillende beleid in de verschillende landen.
  • Een verzoek om terugbetaling voor het niet kunnen gebruiken van de software als gevolg van verkeerde handelingen of een slecht besturingssysteem.
  • Een verzoek om terugbetaling van het verschil tussen de prijs die je hebt betaald en de promotieprijs.
  • Een verzoek tot terugbetaling nadat je ons programma hebt gebruikt voor wat je het nodig had.
  • Een verzoek om terugbetaling omdat je de productgegevens niet hebt gelezen, we raden aan om de gratis versie te proberen voordat je de volledige licentie koopt.
  • Een verzoek om gedeeltelijke terugbetaling van een bundel.
  • A refund request for haven’t received the product license in 2 hours, we usually send the license code in 24 hours.
  • Een verzoek tot terugbetaling voor het niet ontvangen van de product licentie in 2 uur, we sturen de licentie code meestal binnen de 24 uur.
  • Een verzoek om terugbetaling omdat een koper van gedachten is veranderd.
  • Een verzoek om terugbetaling die niet de schuld is van HitPaw.
  • Een verzoek om terugbetaling zonder reden.
  • Een verzoek tot terugbetaling van de automatische abonnementskosten als je deze niet hebt geannuleerd voor de verlengingsdatum.
  • Een verzoek tot terugbetaling voor een technisch probleem en weigering om samen te werken met het HitPaw ondersteuningsteam om gedetailleerde informatie te verstrekken zoals screenshot, logbestand, enz. om het probleem op te sporen en oplossingen te bieden.

Voor alle verzoeken om terugbetaling, neem contact op met het ondersteuningsteam. Als een terugbetaling wordt goedgekeurd, kunnen klanten de terugbetaling binnen 7 werkdagen ontvangen.

Klik hier om te installeren