Deze website maakt gebruik van cookies om je de beste gebruikservaring te bieden, klik op accepteren om verder te gaan. Kom meer te weten

Aanvaarden

Hoe een Abonnement Annuleren (Terugkerende Betaling)

Als je het abonnement van je bestelling wilt annuleren, kan je altijd contact opnemen met ons ondersteuningsteam. Wij zullen binnen de 48 uur reageren. Bovendien kan je ook leren hoe je het zelf kan annuleren met de handleiding hieronder.

Hoe het abonnement op MyCommerce handmatig annuleren?

Om het abonnement op MyCommerce te annuleren, kan je een support verzoek bij hen indienen. Of je kan ervoor kiezen om het abonnement handmatig te annuleren aan de hand van onderstaande stappen:

  1. Log in op je MyCommerce account met je emailadres. Dit is het adres van MyCommerce: https://account.mycommerce.com/.

  2. Als je geen wachtwoord hebt, klik dan op de "Request Login/Password" link om het wachtwoord te resetten. Volg de instructies om je wachtwoord te resetten en log dan in.

    cancel subscription
  3. Zoek het nummer van de bestelling dat je nodig hebt om je uit te schrijven.

    cancel subscription
  4. Zoek de knop Abonnement annuleren in deze bestelling.

    cancel subscription
  5. Klik op Ja om de annulering te bevestigen.

    cancel subscription
  6. Dan zal je een herinnering zien dat je abonnement op deze bestelling is geannuleerd.

    cancel subscription

Aan het eind ontvang je een e-mailbericht dat je abonnement succesvol is geannuleerd. Als je er niet in slaagt het abonnement zelf te annuleren, neem dan contact op met ons ondersteuningsteam voor hulp.

Klik hier om te installeren