Deze website maakt gebruik van cookies om je de beste gebruikservaring te bieden, klik op accepteren om verder te gaan. Kom meer te weten

Aanvaarden

FAQs & Probleemoplossing

1. Wat betekent 1 PC/Mac?

1 PC/Mac betekent dat je deze software op één Windows/Mac computer kan installeren en gebruiken.

2. Kan ik mijn licentie gebruiken als ik van computer verander?

Ja, in dat geval kunnen we je helpen om je licentiecode 2 keer te resetten. Neem contact met ons op om het probleem op te lossen.

3. Kan ik de software terugsturen en mijn geld terugkrijgen?

Aangezien er veel verschillende omstandigheden zijn, raden wij je aan ons Terugbetalingsbeleid te lezen.

4. Kan ik het abonnement opzeggen?

Ja, je kan het abonnement op elk moment voor de verlengingsdatum opzeggen. Als je niet weet hoe je het moet opzeggen, raadpleeg deze handleiding.

5. Moet ik opnieuw betalen voor de updates?

Nee, zodra je een bestelling hebt geplaatst, krijg je levenslang gratis updates.

1. Kan ik normaal opnemen als de computer in de slaapstand staat?

1. Over het algemeen zal de computer tijdens de opname niet automatisch in de slaapstand gaan, en HitPaw Screen Recorder kan het scherm en de camera normaal opnemen.
2. Als het deksel van de laptop gesloten is tijdens de opname, kan de computer in de slaapstand gedwongen worden, waardoor de opnamecamera kan bevriezen. Om dit geval te voorkomen, klikt u met de rechtermuisknop op het batterij-icoontje>klik op Kies wat het sluiten van het deksel doet>zet alle selecties op "Niets doen".

2. Wat moet ik doen als het webcam-scherm wazig is?

Het probleem kan door de volgende twee oorzaken veroorzaakt worden:
1.Het camera-apparaat ondersteunt de ingestelde parameters niet;
2.Er is een probleem binnen in het cameratoestel.
Oplossing: Pas de parameter voor de resolutie of de parameter voor de beeldsnelheid aan en begin dan opnieuw met opnemen.

3. Wat moet ik doen als ik een zwart scherm op de webcam tegenkom?

Controleer of andere toepassingen de webcam gebruiken, zo ja, sluit die dan af en probeer dan opnieuw op te nemen, het probleem zal dan opgelost zijn.

4. Hoe exporteer ik een 4K video?

Controleer eerst of uw beeldschermresolutie 4K is, en ga dan naar de Instellingen van HitPaw Screen Recorder, kies Algemeen, selecteer de oorspronkelijke resolutie. Als u klaar bent, ga dan terug naar opnemen op volledig scherm, de uitvoer videoresolutie zal 4K zijn.

5. Als er meerdere beeldschermen zijn, kan ik er dan één kiezen om op te nemen?

Ja. Klik op de functie Scherm opnemen in de hoofdinterface, kies een willekeurig gebied, houd het positioneringsicoon ingedrukt, u kunt het opnamegebied naar elke monitor slepen.

6. Welke spellen worden ondersteund voor opname?

HitPaw Screen Recorder ondersteunt het opnemen van alle DirectX/OpenGL/Vulkan-gebaseerde spellen, dat wil zeggen bijna alle PC spellen, zoals Minecraft, CSgo, PlayerUnknown's Battlegrounds, Roblox, World of Warcraft, League of Legends, enz.

7. Ondersteunt het console-spellen opnemen?

Ja. Sommige consolegames kunnen echter niet opgenomen worden tijdens het werkelijke gebruik. Wij zullen deze functie in de volgende versie optimaliseren.

8. Als er een zwart scherm is of als het niet lukt om spellen op te nemen, hoe kan ik dat oplossen?

1. Kies het spel uit de spellenlijst, controleer of het spelscherm verschijnt in de schermmonitoring, zo ja, dan kan het spel normaal opgenomen worden; zo niet, controleer dan oplossing twee.
2. Kies het spel in de lijst van de toepassingen, kijk of het spelscherm in de schermmonitoring verschijnt, zo ja, dan kan het spel normaal opgenomen worden; zo niet, kijk dan naar oplossing drie;
3. Selecteer de functie Webcam opnemen in de hoofdinterface, en controleer of er een capture card in de uitklaplijst van het apparaat staat. Is die er, selecteer hem dan, dan kunt u het scherm van de capture card normaal opnemen.

9. Wat is het verschil tussen spelopname en toepassingsopname?

Spelopname neemt direct de grafische kaart op, het zal systeembronnen sparen en minder stotteren.

10. Wat is de uitgangsresolutie voor het opnemen van spellen?

De uitvoerresolutie van het opgenomen spel is dezelfde als de resolutie van het spelvenster.

11. Wat is het verschil tussen geplande opname, getimede opname en segmentopname?

Geplande opname: stel een begintijd in voor de opname, de software zal automatisch beginnen met opnemen.
Getimede opname: stel een begintijd voor de opname in en ook een tijdsduur voor het automatisch stoppen van de opname. Bijvoorbeeld, u kunt instellen om de opname te beginnen om 20:00 uur, en dan instellen om na 30 minuten automatisch te stoppen, de opname zal dan om 20:30 uur afgelopen zijn.
Segmentenopname: instellen om automatisch in segmenten op te slaan tijdens de opname. Bijvoorbeeld, als u de segmentduur instelt op 5 minuten en de automatische stop na 50 minuten inschakelt, krijgt u 10 video's van elk 5 minuten.

1. Welke modus is de beste om een watermerk van een foto te verwijderen?

Wanneer de achtergrondkleur van de foto relatief egaal is, zoals de lucht of de zee, is de eerste of tweede modus aanbevolen; als de achtergrond van de foto complexer is, zoals gras en bergen, is de derde modus aanbevolen.

2. Waarom kan ik mijn vorige stap niet ongedaan maken met de functie "Ongedaan Maken"?

De functie "Ongedaan Maken" werkt alleen voor de operatie "Selectie Aanmaken". Dit betekent dat operaties zoals het zoomen en verplaatsen van de selectie niet ongedaan kunnen worden gemaakt. Als je op de knop "Ongedaan Maken" klikt, wordt alleen de laatst aangemaakte selectie ongedaan gemaakt.

3. Zijn er geen "Ongedaan Maken" en "Opnieuw Uitvoeren" functies in de Video Watermerk Verwijderen functie?

De functie Video Watermerk Verwijderen ondersteunt bewerkingen zoals zoomen, verplaatsen, het instellen van het tijdsinterval en het verwijderen van de gemaakte selectie op elk gewenst moment.

4. Ondersteunt Video Watermark Verwijderen geen playback en preview van het watermerk verwijderingseffect in het programma?

In de huidige versie, kan je alleen het watermerk verwijderingseffect bekijken na het exporteren van de video. Je kan echter ook de functie "Preview het huidige frame" gebruiken om het effect van een enkel beeld te bekijken. Wij zullen in toekomstige versies een volledig voorbeeld van het video watermerk verwijderingseffect implementeren.

1. Waarom is de interface van HitPaw Toolkit niet volledig zichtbaar op mijn computerscherm?

De minimale grootte van de interface van de HitPaw Toolkit is 1100*620, als de beeldschermresolutie van je computer lager is dan deze waarde, zal je dit probleem ondervinden. Controleer de resolutie van je computer of probeer een hogere beeldschermresolutie te gebruiken.

2. Waarom laadt de video zo traag? Waarom is het vastgelopen tijdens het slepen en waarom is het afspelen van de video niet vloeiend?

Dit kan veroorzaakt worden door een te groot videobestand of je computer kan niet goed werken met de HitPaw Toolkit door zijn lage configuratie. Je kan kijken of er een update beschikbaar is, aangezien onze ingenieur zijn best doet om dit probleem op te lossen of je kan de Toolkit gebruiken op een andere computer met een betere CPU.

3. Waarom lukt het HitPaw Toolkit niet om mijn video te exporteren?

1. Controleer of er genoeg ruimte is op de locatie van je output pad. Het kan ook zijn dat het output pad ontbreekt. Je kan dit oplossen door over te schakelen naar een andere output pad met voldoende ruimte of door het output pad te wijzigen.
2. De breedte van de geëxporteerde video is niet gelijk, wat kan leiden tot dit probleem. Gebruik de optie Bijsnijden & Roteren om de video opnieuw te bewerken en bij te snijden of je kan zoeken voor updates. Dan zal het probleem opgelost zijn.

4. Waarom is het scherm zwart bij het afspelen? Ik kan het geluid wel horen.

Dit probleem kan zich voordoen als je stuurprogramma te traag is om de video af te spelen. Update de stuurprogramma’s voor de grafische kaart op je computer.

5. Waarom kan ik geen video naar HitPaw Toolkit slepen?

Je kan HitPaw Toolkit eventueel openen in de administrator modus. Sluit de applicatie volledig af en dubbelklik dan op het bureaublad icoon om het opnieuw te openen. Hiermee zal het probleem verholpen zijn.

6. Waarom staat er dat formaten niet worden ondersteund als ik een video open die volgens jullie wordt ondersteund?

Er kunnen verschillende redenen zijn voor dit probleem:
Reden 1: Het formaat wordt gerealiseerd door de naam te wijzigen
Reden 2: Er is geen "video stream" in het vide bestand
Reden 3: De video duur is korter dan 100 milliseconden
Reden 4: Het videobestand is beschadigd
Controleer of je video in een normale staat is aan de hand van de bovenstaande redenen en probeer het dan opnieuw.

7. Waarom kan ik de video niet naar HitPaw Toolkit slepen na de installatie?

Gelieve HitPaw Toolkit volledig af te sluiten en dan opnieuw te openen. Zo kan dit probleem verholpen worden.

8. Waarom komt de foutmelding "de volgende applicaties gebruiken bestanden die geüpdatet moeten worden door Setup....", en lukt het niet om te installeren?

Wanneer je deze fout tegenkomt, betekent dit dat een andere software van een derde partij onze HitPaw Toolkit gebruikt, je moet deze software vinden en sluiten.

9. Wat moet ik doen als ik de foutmelding "Setup kon de map niet aanmaken" of "fout 5: toegang geweigerd " krijg tijdens de installatie?

Gelieve op het setup bestand te klikken om het opnieuw te installeren. Kies dan een ander pad om het setup bestand op te slaan.

Wil je meer te weten komen?

article picture

HOE MOET JE

Bekijk Hoe moet je-artikelen met foto’s

article picture

VIDEO TIPS

Bekijk video tips om dingen eenvoudiger te maken

article picture

FAQS

Welke problemen komen gebruikers tegen en

article picture

Klik hier om te installeren